آوا جونم  آوا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

نی نی ناز من

آوا از تابستان تا پاییز

1392/9/19 16:59
نویسنده : سمانه
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

آوا و بستنی:

آوا و روزنامه های بابا جواد(همر پالا=پاره میکنی)

آوا در دربند تهران(البته تابستون بودا):

آوا در باغ:

اوا و حیاط خونه جون جونی:

بازی مورد علاقه آوا با دستکشای سمانا=سمانه :

آوا در حال مشق نوشتن(اینقدر اینجور خوابیدنت رو دوست دارم که امکان نداره نیام گازت بگیرم):

آوای ژیگولینیشخند:

آوا در رختخواب بابا جواد:

اوای که پا به پای من توی آشپزخونه میاد:

اوا عشق جارو زدن و تمیز کردن:

آوا و گلهای پاییزی خونه جون جونی:

آوا و محرم:

آوا و پاییز:

پسندها (1)

نظرات (20)

مامان سهند و سپهر
20 آذر 92 12:15
عزیییییییییییییییییییییییییز دلمه
مامان سهند و سپهر
20 آذر 92 12:15
وای که من میام می خورمش این جوجه کوچولوی با نمک رو الهی من قربونش برم خیلی عزیزه
مامان سهند و سپهر
20 آذر 92 12:19
توی این عکس آخری شبیه خاله راحله ش شده چقدر توی اون عکس 5 تا مونده به آخر چه قیافه معصومانه ای گرفته با اون کلاه و شالش که بستی براش کفشاش هم محشره خیلی خوش سلیقه ای مامان سمانه . هم لباسهاش هم تیپش توپ شده خوش تیپ خانوم من وای نمیدونی چقدر انری دادی بهم با این عکس هااااااااااااا خیلی دلم تنگ شده بود و دلم می خواست ببینم آوا جونی و خودت رو البته که نیستی توی عکس ها
مامان سهند و سپهر
20 آذر 92 12:22
توی این عکس های لبه جدول بلوار چه قیافه ملوس و شیطونی گرفته به خودش گلها باغچه مامان جونش هم که دیگه حرف نداره آوا جونی توشون می درخشه هزار ماشالا به این دخمل ناز واااااااااااااااای این عکسه که خوابیده نقاشی میکشه چه جیگری شده من بیام بخورمش. به جای منم بخورش این جیگرو. سهندم همیجوری می کنه موقع نقاشی . من موندم از کی یاد گرفتن که بخوابن و بنویسن!!! مثه این بچه مدرسه ای ها که مشق مینویسن میشن
مامان سهند و سپهر
20 آذر 92 12:23
لباس قرمزشم خیلی بهش میاد میبینم که کلی عکس جمع کرده بودی یه دفعه رو کردی دستت طلا مامانی
اعظم
24 آذر 92 16:08
ماشالله چقدر ناز شده اونجایی که گیره به موهاش زده رو خیلی دوست دارم تا حالا چند بار نگاه کردم شیطنت از سرو روش می باره خیلی دلم براش تنگ شده همش یاد اون موقعی می افتم که اومده بود خونمون با هانا میخواست بازی کنه
ناهید مامان اروین و ارشین
25 آذر 92 15:56
سلام ماشالله خیلی بزرگ شده این وروجک
مامان سهند و سپهر
26 آذر 92 13:47
عشیشمممممممممممم هر روز میام نگاش می کنم بخورمش من
مامان نادیا
27 آذر 92 17:19
وااااااای چه عکسای خوشگلی
نسیم و گل پسرا
28 آذر 92 9:08
چه عکسای قشنگی بود خصوصا عکسای پاییزی
مامان ستیا نفس
28 آذر 92 16:17
ای جووووووووووونم قوربونت برم من که تو همه عکسها اون خنده خوشملت روی لبهای نازته،معلومه که خیلی دخملی ناز و مهلبونی هستی عسسسسسسیسسسسسسم از تماشای همه عکسهات لذت برم ناز
مامان سهند و سپهر
6 بهمن 92 8:15
سمانه جونم
مامان سهند و سپهر
7 بهمن 92 12:21
خصوصی
مامان سهند و سپهر
17 بهمن 92 11:16
چطوری سمانه جونم ؟ اوضاع و احوال روبراهه ؟ آماده شد ؟ مشغولی؟ بوس عزیزم آوا نانازی و هم ببوس خیلی دلم تنگ شده بیا وبلاگتو آپدیت کن لطفا
مامان سهند و سپهر
19 بهمن 92 11:38
رسیده عزیزم اتفاقا هر دو رسیده خصوصی بود که نظرت و تاییدش نمی شد بکنم برای ایمیلت هم ریپلای کردم و جواب داده بودم بهت . نرسیده بهت ؟؟؟؟ بعد بازم ممنونم ازت. میذارم وبلاگم به اسم خودت کاش پیش ما هم میومدین شمال اومدین ببوس دختر گلی رو خیلی مبارک باشه ایشالا به خوشی و خیر و برکت باشه براتون
مامان سهند و سپهر
20 بهمن 92 13:25
عزیزم هر دو دستور خوبت رو گذاشتم توی وبلاگم لینک هم دادم وبلاگت رو ممنونم ازت
نسیم و گل پسرا
7 اسفند 92 10:28
کجایی سانه جون؟ خیلی وقته نیستی؟
مامان سهند و سپهر
8 اسفند 92 9:50
سلام سمانه عزیزم خوبی؟ آوا جونی چطوره ؟ حتما حسابی مشغول کارهای آخر سال هستی. خیلی وقته نیومدی گفتم جویای احوالاتتون بشم دلم خیلی تنگه . یه ذره شده براتووووووون امیدوارم هر جا هستی شاد و خوشحال و سلامت باشی. آوای خوشگلمو ببووووووووووووووس
جیران بخشنده
21 اسفند 92 16:08
سلام من جیران هستم 14 سالمه و مدتی با وب دختر نازتون آوا جون آشنا شدم
مامان سهند و سپهر
22 اسفند 92 12:54
مامانی آپ کن دیگه دلمون یه ذره شد واسه دخملمون