آوا جونم  آوا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

نی نی ناز من

فندوق مامان

1390/8/30 19:50
نویسنده : سمانه
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندوق مامان خوبی عزیزکم....

هفته پیش جمعه رفتیم تهرانniniweblog.comعصرش رفتیم کنسرت همایون شجریان خیلی با حال بودniniweblog.com...با با جون دوست داره از همین   الان  سنتی و اصیل باشی مامان جون ....من که خیلی لذت بردم حتما شما هم با اینکه اندازه یه عدسی لذت بردی...

niniweblog.com

شنبه وقت دکتر داشتم با بابا یی رفتیم خانم دکتر گفت 6 هفته و نیم هستم و هنوز قلب کوچولوت شکل نگرفته ....گفت غذاهای چرب و شیرین خیلی نخورم ....من واسه رشد بهتر شما عزیز دلم هرچی که مفید تر می خورم....خانم دکتر واسه اول دی وقته سونوگرافی داد (هفته 12 )....ولی قلب کوچولوی شما هفته 8 تشکیل می شهniniweblog.com

اما چون من دوست دارم اولین سونو رو تهران انجام بدم یه دفعه هفته 12 می رم تا یه ازمایش دیگه که لازم هست رو با هم انجام بدم....تا اون روز لحظه شماری می کنم که صدای قلب کوچولوتو زودتر بشنوم....امیدوارم همه چیز به خوبی پیش بره و نقطه تو دلم هرچی زودتر بزرگ بشه تا بتونم بیشتر حست کنم

دیگه همون شب برگشتیم شاهرود....

راستی اولین لباس نوزادیتو از مامان بزرگ جون  هدیه گرفتی گلم...خیلی نازن....امیدوارم زودتر وقتش برسه به دنیا بیای اونارو بپوشم  واست ....niniweblog.com

اولین لباس بارداری هم خاله جون بهم هدیه داد...خیلی قشنگه...خلاصه همه کلی لطف دارن

ایشالا همه چی به خوبی پیش بره و خوب رشد داشته باشی و خیلی زود بیای بغلم.....niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

راحله
6 آذر 90 15:15
سلام خيلي با مزه بود . يه هو ديديد يه ني ني كه هم دف بلده هم ضرب بدنيا اومد
نرگس
8 آذر 90 19:12
سلام سمانه جونم ......مرسی از نظری که توی وبم گذاشته بودی......التماس دعا دارم زیاد....بوووووووووس
مامان دوقلوها
19 آذر 90 21:20
سلام سمانه جونم خوبي عزيزم
اميدوارم نيني خوشگلت صحيح و سالم باشه بيصبرانه منتظرم اول دي ماه بشه و يه خبر خوب برامون بذاري . دلم برات تنگ شده . سپهر و سهند هم دلشون براي تو و نيني جان تنگ شده . ديگه نشد ببينيمت . مامانم گفت تلفن كرده بودي انگار . ولي ما ديگه برگشتيم خونمون . تعطيلي مامانم اينا هم كلي مهمون داشتن و شلوغ پلوغ شده بود . خب خودت خوبي‌؟ مشكلي كه نداري ايشالا ؟ خيلي به خودت برس و مراقب خودت باش. به بابا جواد هم تبريك بگو از جانب ما . بوس براي نيني جونم

سلام مامان جون...وای خیلی دلم برات تنگ شده همین جور واسه 2قولوها...بهشون فکر می کنم همیشه...روبراه هستی عزیزم؟مواظب خودتو نی نی هامون باش....بوس بوس

نسیم و گل پسرا
21 آذر 90 19:41
سلام سمانه جون....مبارک باشه عزیزم..
بیا ما رو ببین ببینیم ما رو می شناسی یا نه؟؟


به به نسیم عزیز بله شناختم ...2قلوها خوبن؟..کاش منم 2قلو داشته باشم...ممنون که به من سر زدی بازم بیا...بوس