آوا جونم  آوا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

نی نی ناز من

روزای پایانی سال 1390

1390/12/22 23:48
نویسنده : سمانه
336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس کوچولوی مامان خوبی؟niniweblog.com

جات راهت مامانی؟خیلی باز هوا سرد شده و فکر می کنم شما هم یخ می کنیniniweblog.comچون حرکتات خیلی کم شده ...مثل مامان سرمایی هستیا..بعضی وقتا نگرانت میشم ولی می گم حتما خوبی و یهو یه تکون کوچولو می خوری قربونت بشم گل پری  مامان......امشب داره برف می یادniniweblog.comبرفی که تو زمستون نیومده الان داره دم عید می یاد.....دوست دارم هوا زودتر گرم بشه و حال و هوای عید بیاد....اره مامانی یه هفته دیگه بیشتر از سال 1390 نمونده و داره عید می یاد....خیلی زود داره سال تموم می شه انگار همین دیروز بود که ما سال تحویل مدینه بودیم....خیلی خوش گذشت اون موقع شما نبودی و هنوز تو اسمونا پیش فرشته ها بودی ولی امسال سر سفره هفت سین هستی و این بهترین عیدی واسه منو بابایی هست ایشالا که سال دیگه صحیح و سالم کنار ما می شینی ایییییی جانم فکر کن یه موجود کوچولو کنارت نشسته.... می خوا م از همون اول یاد بگیری سنتای عیدو همون جور که مامان عطی جون به ما یاد داد.... یاد بگیری که واسه عید لحظه شماری کنی سفره 7سین رو با علاقه و سلیقه تموم بچینی تخم مرغ رنگ کنی سبزه بریزی ...... موقع ساعت تحویل هم  با مامانی و بابایی بشینی سر سفره با لباسای نوniniweblog.comو ماهی های توی تنگ رو نگاه کنی تا سال تحویل بشه و از بابایی و مامانی عیدی بگیریniniweblog.com

.... وای خدای من اصلا باورم نمیشه خدایا شکرت که ما هم یه خونواده کامل داریم میشیم....امسال هم هستی و من حضورتو حس می کنمniniweblog.com.....خدایا به همه اونایی که نی نی می خوان برای عیدی یکی از فرشته های نازتو بفرست براشون(الهی امین)

خوب عزیزم چند روز دیگه تا اخر سال بیشتر نمونده مواظب خودت باش و از خدا  ارزو می کنم همیشه صحیح و سالم باشی

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

اعظم
23 اسفند 90 7:59
سلام مامان مهربون واي چه مامان با احساسي سال نوي تو و ني ني پيشاپيش مبارك باشه عزيزم
نسیم و گل پسرا
27 اسفند 90 8:32
سلام سمانه جون سال جدید رو بهت تبریک می گم و لحظات خوب و خوشی رو در این سال برا آرزو می کنم...
الهه
27 اسفند 90 10:08
سلام سمانه جان. سال نو پيشاپيش مبارك. گل پري خانوم عيد شمام مبارك. يك دنيا شادي و تندرستي براي شما و مامان بابا و بقيه آرزو ميكنم.
رادین
3 فروردین 91 13:07
بهار بهترين بهانه براي آغاز، وآغاز بهترين بهانه براي زيستن است آغاز بهار بر شما مبارک رادین