آوا جونم  آوا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

نی نی ناز من

خرید سیسمونی

1390/12/13 17:53
نویسنده : سمانه
1,813 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام عسل مامان خوبی خانوم گل

 خیلی وقته که برات هیچی ننبشتم ببخشید خانوم گل ....اول از همه بگم چند هفته ای هست که تکونای نازتو حس می کنم وای خیلی حس با حالیه بیشترین حرکتاتم غروباست و تا شب ادامه داره... ای الهی قربونت بشم ناز خانوم با این حرکات مارپیچیniniweblog.com.....

 

                                              

                                            niniweblog.com

هفته پیش رفتیم تهران منو مامان عطی جون وقرار شد بابایی اخر هفته بیاد دنبالمون اخه می خواستیم برای شما گل خانوم سیسمونی بخریم وایییییی نمی دونی چه خبر بود خیابون بهار....کلی چیزای قشنگ که دوست داشتی همشو بخری....

دوروز اول همه لباساتو خریدیم اخ که من دلم غش می رفت اینا رو نگاه می کردم.... هر شب که میومدیم خونه وقتی بساط خریدمونو پهن می کردیم کلی ذوق می کردیم و خستگی از تنمون در میومد....کی بشه زودتر این لباسا رو بپوشی گل پری مامان(راستی بابا حسن شما رو به این اسم صدا می کنه)

سه شنبه بود که بابا جون هم اومد تهران چون باید خیلی از وسایلو با کمک هم انتخاب می کردیم....ظهرش رفتم دکتر همچی خوب بود فقط برای مسافرت چابهار عیدمون پرسیدم که گفت توی اون هفته های بارداری یکم ریسکش بالاست و نریم بهتره و قرار شد که سفرمونو کنسل کنیم....عصر بابایی اومد پیش ما و رفتیم برای انتخاب سرویس کالسکه....خیلی کار سختی بود چون خیلی متنوع بود و باید یه جنس خوب هم می گرفتیم خلاصه بلاخره از یه سرویسش خوشمون اومد هروقت باز بشه حتما عکساشو اینجا میزارم.....

بابایی هر شب می گفت وسایلوببینیم یکم ذوق کنیم.......ایییییی جونمممم خیلی نازن چیزات......

فردای اون روز هم برای سرویس تخت رفتیم وای اینم خیلی سخت بود انتخابش.... بلاخره یه سرویس انتخاب شد ....خیلی قشنگ شد ما که خودمون کلی ذوق می کردیم ایشالا شما هم بیای مامان جون و لذت استفادشو ببری.....

دیگه کارامون تقریبا تموم شد فقط یه سری چیزای کوچیک مونده بود که هردفعه می رفتیم بیرون تهیشون می کردیم.....مامان عطی و بابا حسن کلی سنگ تموم گذاشتن و بهترین چیزارو واسه اومدن گل پریشون اماده کردن دستشون درد نکنه که اینقدر زحمت کشیدن...

این مدت که خیلی راه می رفتیم شما هم پر جنب و جوشتر شده بودیniniweblog.comمی دونم حتما خسته هم میشدی ولی پیاده روی خیلی خوبه برای هردومون....یه شب که حسابی شلوغ کرده بودی و حرکتاتو خاله جون هم حس کرد.....

خیلی جالبه همیشه مامان باباها به فکر بچه هاشونن و دوست دارن بهترین چیزارو داشته باشن...ایندفعه من و بابایی هم این حس و داشتیم و هرجایی که می رفتیم تو قسمت بچه گونه دور می زدیم.....

راستی کلی هم لباس یکی از دوستامون برای شما از ایتالیا فرستاده خیلی نازن همشون....روزشماری می کنم که وقت به دنیا اومدنت برسه وبپری تو بغلمniniweblog.comو از تمام چیزات استفاده کنی.....

وسایل سیسمونی که چه عرض کنم جهزیتو اوردیم شاهرود و هر چند روز یه بار دلتنگ که میشه میرم نگاشون می کنم....بعد از عید که سرویس تختتو می چینیم اخجونممممم من از الان دارم ذوق می کنم.....

مواظب خودت باش شنگول  مامان

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

راحله
14 اسفند 90 11:38
ايشالا به سلامتي لباساي قشنگشو بپوشه
لباساي ماركش منو كشته


اره بابا دخملمون واسه خودش تیپیه....
الهه
14 اسفند 90 13:14
سلام ماماني.
پس نگو رفته بودي براي وروجكت خريد كني كه پيداتون نبود.
واي چقد حس خوبيه. ما كه هنوز فرصت نكرديم.
اتفاقا چقد خوب شد. برات ايميل ميذارم برام بنويس بهتره از كجا ها خريد كنيم چون مام قراره به اميد خدا بريم تهران
رنج قيمتها رو هم برام بنويس گلم.
خطاب به راحله جون و اعظم: بابا بجنبين ني ني ها همبازي ميخوان

اره الهه جون رفتیم خرید کلی حال میده همه چی در ابعاد کوچیک....ایشالا شما هم برین خرید چیزای خشمل خشمل واسه گل خانوم بخرین

سعيده
15 اسفند 90 10:42
مباركههههههههه خانوم كوچولومون باشه ايشالا . بسلامتي و خوشي بپوشه عسل خانوم. عروسم از حالا معلومه خوش تيپه! مراقب خودت و ني ني گلي مون باش مامان سمانه


مرسی مامان سعیده جون...اره بچم خوش تیپه الهی قربونش
اعظم
15 اسفند 90 12:29
آخي جانم مباركه خانم كوچولو ايشالله به سلامتي و خوشي بپوشه چه خوش تيپي بشه اين دخمل ما
مواظب خودت ودختر خوش تيپمون باش عزيزم بوس براي مامان و ني ني


مرسی اعظم جونم
رادین
17 اسفند 90 3:12
انشالله نی نی بیاد و سریع بره تو لباساش


مرسی رادین جون...ایشالا تعطیلات خوش بگذره
نسیم و گل پسرا
17 اسفند 90 15:16
سلام سمانه جون
خریدای سسمونی مبارک باشه عزیزم
ای شالا به سلامتی باشه


مرسی نسیم عزیز
ناهید مامان اروین
18 اسفند 90 18:01
وای من عاشق سیسمونی خریدن و لباس نی نی هستم.............مبارک باشه


ممنون ناهید جون...اره خیلی هیجان انگیزه...
سار(سعیده)
21 اسفند 90 18:23
واییییی سیسمونی دخمل نازت مبارک ایشالا به سلامتی همشو تنش کنی
کی بشه منم بفهمم نینیم چیه برم براش خرید


مرسی مامان سعیده...وای خیلی حس خوبیه می فهمی نی نی چیه...میدونی دیگه واقعا یه شخصیت هست و تو می تونی صداش کنی...ایشالا شما هم میری خرید لباسا ی ناز واسه نی نی جون